Think out of the box!
Een sterk merk heeft een identiteit. Stemt jouw merkimago overeen met hetgeen mensen willen, dan ontstaat er spontane interactie. Wanneer je een sterk merk in de markt wil zetten of je merk naar een hoger niveau wil tillen, heb je een goeie branding nodig. Hetgeen je vertelt moet immers helemaal kloppen met waar je zaak voor staat, wat je doet en voor welke klanten je werkt. Branding is het totale plaatje van je merkstrategie met de juiste visuele uitwerking van je zaak; je logo en huisstijl, lettertypes, kleuren, het beeldmateriaal dat je gebruikt, … It’s Mie neemt je volledige imago onder handen of verfijnt met een restyling subtiel waar het beter kan.
“Graaf naar de fundamenten van je zaak en bouw er iets moois op”
We starten met een verkennend gesprek over jouw visie op je bedrijf (wat wil je bereiken, waar staat je bedrijf voor, …).Samen met jou onderzoeken we de kern van je zaak, zoeken we naar de missie van je winkel of bedrijf en brengen we je droomklant in kaart.
Een brainstormsessie kan je helpen om helderheid te krijgen, een andere invalshoek te vinden, te denken in oplossingen, uit je vaste patronen te stappen, creativiteit te laten stromen, nieuwe ideeën te genereren en groots te denken.
Veel (startende) ondernemers missen een partner om mee te sparren en ideeën uit te wisselen.
Daarnaast vragen we je een moodboard te maken, bijvoorbeeld in Pinterest, waardoor we een nog beter beeld krijgen van jouw stijlvoorkeuren en wensen. Deze belangrijke input vormt mee de basis van je branding.
Aan de hand van deze informatie ontwerpen we een logo met bijhorende identiteitskaart waarin we lettertypes, een kleurenpallet, fonts, beelden ed. vastleggen.
What's in a name.
Wanneer we de kern van je zaak in kaart hebben gebracht tijdens een verkennend gesprek en/of brainstormsessie, kan onze zoektocht naar een geschikte naam beginnen. De naam voor je bedrijf is de 2de belangrijke stap in je traject naar een nieuwe branding. Het is een cruciale en niet te onderschatten keuze. Deze naam moet nl. klanten aantrekken, eventueel al een tipje van de sluier lichten van wat je precies doet of aanbiedt én je onderscheiden van je concurrenten.
“Kies een mooie naam voor jouw “kindje” dat net geboren is”
Wanneer we de kern van je zaak of organisatie in kaart hebben gebracht, kan onze zoektocht naar een geschikte naam beginnen. Je droomklant moet bij het horen van die naam meteen warm lopen en nieuwsgierig worden naar meer.
In de naam verweven we al dan niet met een twist een link naar je zaak of het gevoel dat je mensen wil geven bij het binnenwandelen van je winkel of bij het kopen van jouw producten en/of diensten.
Uiteraard zorgen wij ook voor de afstemming met een kort en krachtige domeinnaam die we met plezier voor je registeren.
Het uithangbord van je zaak: sterk en herkenbaar!
Jouw krachtige merknaam wordt visueel gemaakt met een passend logo. Dit moet in één oogopslag zeggen wat je doet en waar je voor staat. Het moet uniek en herkenbaar zijn. Laat ons je begeleiding in dit traject. Wat we voor je kunnen doen lees je hiernaast.
“Design is the silent ambassador of your brand”
Na een verkennend gesprek over je bedrijf (je aanbod, diensten, klanten, …) en inzicht in je noden, wensen en voorkeuren ontwerpen we een uniek logo met bijhorende identiteitskaart waarin we lettertypes, een kleurenpallet, fonts, beelden ed. vastleggen. Dit pakket omvat de basis van je volledige corporate identity.
Wij voorzien 3 goedkeuringsrondes waarin je je bemerkingen kunt geven.
Wij leveren vervolgens allerlei logo-bestanden aan waarmee je alle mogelijke drukwerken kunt laten uitvoeren.
Het logo kan, indien gewenst, ook door ons verder uitgewerkt worden in een visitekaartjes, briefhoofd, envelop, of cadeaubon. Promotioneel drukwerk zoals een folder of brochure, een website, social media, e-mail templates of signalisatie als een gevelbanner, zuil of autobelettering.
Wil je liever zelf aan de slag en je grafisch talent bovenhalen? Dan is wellicht onze Yes We Canva pakket een leuk extraatje. Klik hier voor meer info.
Zie jij ook de bomen door het bos niet meer? Stel me gerust een vraag hieronder of stuur een mail naar